Söndagsbak

Ställde klockan även denna dagen. Jag klev upp tidigt och knallade ner. Det är bara sonen som är hemma. Vad gör jag om inte går upp och tittar på ett avsnitt av Greek. Sonen gör mig självklart sällskap. Jag får lite rycket på mig själv och planerar mig dag i följande: Greek, träning, dusch och gitarr. För att ha öppna tankar om att hitta på något med Carla, Criss eller Felicia. Såhär blev dagen. Jag tittade faktist bara på ett avsnitt av Greek. Bytte om och sprang på löpbandet. Gick ner och fick puffpancake! För att göra frukosten hel åt jag lite cottage cheese. Duschen stod nästa på schemat. Det var mer efter duschen det var andra planer. Vi skulle tydligen på bio, inget jag har emot. Hela familjen gjorde sig klara och drog iväg. Vi såg filmen Hugo, vet inte vad jag har och säga om den filmen. Jag fick även den lilla colan så jag satt dödspissenördig den sista kvarten. Jag avled nästan och vägrade missa något för de var så nära att lösa mysteriumet. Den lilla colan är då alltså superstor!! När vi väl var hemma igen började vi med maten och umgicks som en familj. Fattar inte hur mycket jag skriver det men ur mysigt och tiden bara rinner iväg. Sonen och jag bakade lite kakor också, breadcookies - chokladdoppade. De var supergoda. Blev mer att vi smeta på chokladen då kakorna var för varma och klockan började bli mycket.






Så var långhelgen över!




malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback