Superslappt


Sovmorgon och omställning till vintertid. Härligt att man vinner en timme på morgonen. Det tog ett litet tag innan jag gick ner för att äta frukost. Halsen och näsan var värre än vanlig, tät och jävlig. Jag låg och gotta mig i sängen tills jag var sugen på päron och cottage cheese. Det bästa av allt var att både Britta och Sandra var inloggad. Det blev ett lååångt, underbart, välbehövligt samtal genom hangout på google+. Man skrattar så man får ont i magen. Jag mår så gott i deras sällskap. När de behövde gå och lägga mig gjorde jag lunch till sonen och mig. Han bad mig så snällt att jag kände mig tvungen. Det blev något amerikanskt, peanutbutter&jelly sandwich. Det låter som en äcklig blandning men det funkar helt okej. Jag tog hallonsylt, i huvudet sa det blä men smaklökarna höll inte riktigt med. Det var varken äckligt eller jättegott, helt okej kan man väl säga då. Sen spelade jag lite gitarr och tog det lugnt. Innan jag gick och la mig spelade jag pingis och biljard. Jag vann stort på biljard men förlorade surt på pingis. Jag är en badmintonspelare och därmed passar inte pingis mig. Jag slår för hårt! Vilket får mig att vilja börja spela badminton NU! Ska nog kolla upp det.







Förevigt!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback