Bloggen - ny design

Ser sidan normal ut för er? För mig så hamnar listorna och de under alla inlägg. Anledningen att jag bytte stil på bloggen här var för att jag trodde det hade blivit fel på den gamla men icke sa nicke. Hoppas att det är en bugg under kvällen och att det rättar till sig. För så här kan jag inte ha den. Då blir jag galen!!!
Uppdaterar senare om min helg..
malin
Ser sidan normal ut för er? För mig så hamnar listorna och de under alla inlägg. Anledningen att jag bytte stil på bloggen här var för att jag trodde det hade blivit fel på den gamla men icke sa nicke. Hoppas att det är en bugg under kvällen och att det rättar till sig. För så här kan jag inte ha den. Då blir jag galen!!!



Uppdaterar senare om min helg..





malin

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Den ser helt normal ut hos mig!

2011-10-03 @ 08:40:34
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback