Att dela med mig!

Här kommer lite bilder..


De som vinka hej då på flygplatsen i Sverige.. min kära familj! (Några saknas)




De bästa tjejerna på skolan!




Frihetsgudinnan - Statue of Liberty




Utsikt från Rockefelle center - Central park



Utsikt från Rockefelle center - Empire state building



Time square



Bakning - Svenskkladdkaka (Det fanns ingen grädde därav glass)



Jag sönderbränd på fotbollsmatchen. Se hur äckligt det ser ut, jag bubblar!!



Starbucks med Felicia - FRAPPUCCINO caramel!



Amerikanska kakor - ChocolateChipsCookies



Amerikansbakning - Super gooey chocolate brownie



Svenska chokladbollar i amerikans skepnad



PIPPO THE PIG!



Jessie the golden and Gandolf the white!



The race for the cure!



Gratis yoghurt efter racet, fick smaken Chokladmousse! Smakade som efterrätt.
99% fatfree...




Hope you'll enjoy the pics!





malin

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Kul med bilder!

Hörde av mamma att barnkläder är billigt! Du måste höra av dig om du hittar nåt kul. Vore superroligt om du ville handla och skicka lite! KRAM

2011-09-20 @ 20:26:48
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback