American taxes

Föräldrarna tog barnen till skolan. Jag fick därmed sovmorgon. Jag vaknade klockan nio och kände mig pigg. Jag känner mig så sjukt bortskämd. Blev en hel del skypande innan Zumban. Jag skypade först med pappa och sen med mamma och sist syrran, Sarah. Såklart var lilla Leah med och skypa. Snorungen bara växer och växer! Hon är så söt så. Hon är min lilla hello kitty. Zumban är så sjukt rolig. Jag måste förtsätta med det när jag kommer hem. Plockade upp dottern från skolan och drog till The Mac. Klockan blev så mycket att dottern och jag åt middag själva på The Mac. Jag åt en så saftig och god hamburgare. Hemma igen blev att fixa med min deklaration. Pappan hjälpte mig med det. Som tur hade jag tjänat så lite förra året att jag slapp betala skatt. Skönt att få det överstökat. Det ska vara inne senast den 17e april.



Vetat i månader, alltid sista sekund!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback