College sweater

Dagarna trampar på. Idag vad det zumba som gällde. Fast innan det börja sprang jag in och köpte tröjan de hade fixat till mig. Det var svart/gul college tröja. Nu har jag ett minne från skolan. Jag älskar sådana stora fluffiga och mysiga tröjor. Allting lika bra och ha även om man inte är så snygg i dem. När jag kom hem skypade jag med Britta. Det blir allt sällan men desto mer har vi att prata om. Det var ett mycket givade långt samtal med mycket skratt. Jag plockade upp killarna från skolan. Hem för att göra lite sallade och baka pumpa-chokladmuffinsar. De är riktigt goda. De är även lite nyttigare så man behöver inte lika dåligt samvete när man trycker dem. Busade med sonen efter maten. Han är super kittlig och det finns inget roligare än att kittla folk. Avslutade dagen med att ta tag i mitt bloggande.


Träna är äntligen roligt!




malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback