Huvudvärk

Jag har fortfarande inte lyckas att vända tillbaka dygnet. Var hemma sent igår kväll och somnade inte på ett tag. Som tur behövde jag inte köra barnen. Rena lyxveckan! Som att de visste om att jag skulle vända på dygnet. Sista dagen för barnen i skolan denna veckan. Jag gick och la mig igen och försökte bli av med huvudvärken jag hade skaffat mig. Det gick inte så bra och jag var småseg hela dagen p.g.a. det. Jag plockade upp barnen efter skolan och körde till fotbollen. Jag gjorde inget mer än låg i sängen och vila. Kände mig inte så snäll att de fick fixa allt med middagen. Jag behöver inte göra det men brukar alltid göra det. Som tur började huvudvärken släppa och så ringde det på skype. Det var Andreas, fick skratta bort lite av min huvudvärk. Middagen blev lite sen för mig och jag hjälpte till att städa undan. Kröp tillbaka till sängen för att bli av med huvudvärken som kom tillbaka under middagen. Kändes verkligen som att jag skulle få migrän.



Påskgodisen närmar sig med stora steg!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback