Solig basket måndag

Vakna upp och fick iväg ungarna. Det blev inte så mycket gjort innan boot camp förutom snacka genom skype med mamma. Hon hade fått sin biljett till Miami nu. Nu är det inte långt kvar. Snart får jag krama om min mamma efter åtta månader. Jag kan inte beskriva känslan. Boot camp var givande. Jag önskar att jag hade det varje dag. Det hade suttit himla fint. Efter träningen satt jag ute i det fina vädret och sola en stund. Plockade upp barnen från skolan och efter maten åkte pappan, sonen och jag på basketmatch, Portlands NBA lag The Blazers. Lagets namn är Portland trail blazers. Vi hade en egen suite. Det var från pappans jobbs advokater som ägde rummet. Jättebra platser och sjukt god mat med massa kakor och dylikt. Man levde som en kung där. Sonen och jag hade svinkul. Det var en riktigt grymm upplevelse. En massa cheerleaders som uppträdde och såklart deras maskot. Det var en bra match men tyvärr förlora de. Hela kvällen kändes så amerikanskt!







Ge mig mer basketmatcher!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback