Sova och blogga

Behöver jag säga att jag inte hade sovit så mycket de andra dagarna och har vänt på dygnet. Jag var sjukt trött och som tur behövde jag inte köra barnen till skolan. Jag behövde bara se att de kom upp osv. Jag gick tillbaka till sängen och sov grymt länge. Det var tur att jag inte hade någon lektion idag. Jag hade träningsvärk i mina lår också från alla sqauts. När jag gick upp tog jag med mig datorn och satte mig ute i det fina vädret och blogga. I hopp om att jag skulle komma ikapp. Vilket jag inte gjorde. När jag sitter där ute vill jag bara njuta av vädret, lyssna på musik och fundera. Jag plockade upp dottern från flöjt och drog till fotbollen. Var hemma sent, käkade middag och sen gick och la mig. Som sagt, jag var väldigt trött.


Kortvecka, wiho!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback