Ta tag i livet

Såg till att barnen kom till skolan, sa hej då i dörren. Gick upp till mitt rum och tog mig en liten tupplur. Vaknade upp och tog tag i bloggandet lite. Tog en paus och körde ett litet pass i gymmet. Duschad och klar snackade jag med Moa och Andreas lite. Hann inte så mycket mer innan jag åkte iväg för att plocka upp sonen i korsningen. Idag var det inte alls lika varmt men ändå fint väder. Hem för att umgås med en del av familjen. Vi satt mest och snacka i allrummet. Alltid lika mysigt. Jag berätta för mamman att jag kommer att önska mitt flyg hem idag och att de kommer få mejl om det. När barnen gick och la sig gick jag upp på mitt rum. Syrran ringde på skype och jag fick se lilla Leah också. Dottern här kom inskuttande då hon hörde att jag sa Leah. Hon ville också se henne lite. Syrran och jag pratade en bra stund och jag tog tag i mitt önskade av flyg hem. Jag fick allt lite ont i magen och panik. Så nu är det fixat. Nu är det bara att vänta på att Cultural Care ska boka flyget. Inom en snar framtid vet jag när jag är på g hem till Sverige igen. Det känns väldigt konsigt. Känns som det var igår jag sa hej då och klev på planet hit. Tror jag har skrivit det många gånger men det känns verkligen så. Är det bara jag som tycker att detta året har gått fort?



Verkligheten kommer ikapp...






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback