The beautiful beach

Jag vaknade ganska tidigt. Dels pga av smärtan och dels för att jag är van att gå upp tidigt. Foten vad stor som attans och värkte värre. Det tog mig tjugo minuter att komma till toan som låg 3 meter bort. Katastrof! Jag blir så förbannad. Jag är så envis att jag ska försöka gå på den också. Jag vill inte hoppa runt. Jag vill gå på min fot, gå normalt. Jag pallade mig upp för trappan på huset till de andra. Vi låg och tittade på film. Våra magar började kurra och vi bestämde oss för att dra ut och äta frukost. Jag valde däremot att bara skicka med pengar och stanna hemma. Det blir bara jobbigt för alla om jag hände med. Jag fick gott titta på filmen Jumanji som gick på tvn och vänta. Som tur hade jag med mig min dator och kunde surfa. Jag skypade med Carro och hann även med mamma och pappa en sväng innan de kom tillbaka.


Jag blev serverad bagel med creamcheese-jordgubbssmak. Smakar som alltid, riktigt gott. Vi slappade lite och diskuterade vad vi skulle göra. Det sluta med att de fick åka till affären ytterligare en gång. De handla ved och kvällens middag. När de kom tillbaka drog vi oss till stranden. Elena och Sina hjälpte mig ner. Fotenleden hade bara blivit värre. Jag satt så fint med alls tillhörheter och titta på när de lekte av sig på stranden. Det var riktigt skönt att sitta där och lyssna på havets sus. Allt hade varit perfekt om det inte vore för strandflugorna. De var bra äckliga och jag blev lite förbannad. Vi gjorde upp en brasa och grillade marshmallows. Det var riktigt gott. Nästa gång blir det med kex och choklad tillsammans med marshmallows. Vi hade det riktigt roligt och mysigt. Kvällen började närma sig och vi drog oss tillbaka till huset. Det var riktigt svettigt att ta sig upp. Tackar återigen Elena och Sina för stödet. Kämpade igenom en dusch. Var nog lika svettig efter som innan. Skrek som en gris när jag råkade stödja mig på foten. Kvällen bjöd på god mat och lite drickande. Vi pratade, tog massa kort och hade en riktigt trevligt.






A really good time!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback