Washington square mall

Sov nästan ut idag. Jag låg kvar länge i sängen och snoozade många gånger. Jag skulle bli upplockad av Elena klockan halv ett. Vi har ett snabbt möte med vår LCC på Washington square mall. Jag hann som tur träna lite innan vi åkte iväg. Det blev en fika på Starbucks med alla au pairer och kontaktpersonen. De vi prata mest var om vi skulle stanna kvar eller åka hem. Mötet blev mycket längre än vad vi trodde. Mötte upp Fille som var i mallet också. Vi gick runt och jag lyckades hitta mig ett par shorts och ett linne. Väl behövligt inför Miami och sommarvärmen här i Portland! Måste säga att jag chockade både Fille och mig med linnet. Det är väldigt flickigt och inte riktigt mig. Jag tyckte om det så det var ju självklart att jag skulle köpa det. Fille glömde av tiden och fick kasta sig hem. Hon skulle nämligen bort eller få främmat. Kommer inte riktigt ihåg vilket. Elena och jag fick ont i fötterna och åkte hem till mig. Där fanns det mat till oss båda. Vi satt och mumsa på den goda maten och försökte komma på vad vi ville göra. Såklart ville vi båda se en film. Vi kollade upp vad som gick på bion. Lock out gick och vi fick springa ut genom dörren för att hinna. Vi hann som tur i tid och filmen var grymt bra. Den var inte som jag hade förväntat mig. Riktigt bra och jag dreglade en hel del över Guy Pearce!








Filmberoende!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback