Woodburn Outletmall

Vi ställde klockan för att komma upp i någorlunda tid. Fille hade sin zumba och jag skulle iväg med Elena till outletamallet. Elena plockade upp mig och vi åkte iväg. Jag hade tänkt att hitta mig ett par shorts och ett par träningskor. Fast det blir aldrig som jag vill. Däremot hittade jag mig en sporttopp, ett par träningsbyxor, ett par skor och ett skräp. Jag kunde inte bli lyckligare av att hitta en sporttopp. Jag har jättesvårt att hitta en som sitter bra och bekvämt. Elena och jag gick även in på the chocolate factory. Jag köpte mig något väldigt amerikaskt. Karamelliserat äpple. Jag köpte den såkallade äpplepajen. Det är den som är populärast. Det är ett granny smith äpple doppat i karamellsås, brown sugar (farinsocker), vitchoklad och kanel. Den var supergott! Testa det om ni får chansen. Jag höll dock på att dö av sockerchocken. Det var inte att leka med. Det pirrade i armen så sött var det. Vi drog hem vid klockan sex på eftermiddagen. Föräldrarna skulle ut och äta klockan sju. Vi missade precis föräldrarna när vi kom hem till mig. Sonen hade satt på deras mat som de skulle laga, pasta. Barnen satt i soffan och tittade på tvn. Jag snackade lite med dem och vänder mig sedan om för att gå upp med mina nyinköpta grejer. Vad jag ser är att det brinner på spisen. Himla tur jag kom hem då jag gjorde. Plastsilen låg vid lågorna och hade fattat eld. Amerikanarna har som jag kanske nämnt innan, gasspis. Jag fick snabbt släckt på eldsvådad som var hyffsad liten. Städade upp lite och vi kunde skratta åt det. Det luktade skunk! Jag måste bara tillägga att jag vet numera vad en skunk luktar och det är INTE gott. Barnen var trötta och gick och la sig tidigt. Elena och jag började titta på en ny serie ihop, Being human. Har inte bestämt mig om den är bra eller inte. Det är ingen klockren Malin-serie. Elena åkte hem sent och jag kröp ner i min säng och gosa ner mig.








Behöver shoppa mer!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback