Wrath of the Titans

Gjorde pannkakor till frukost idag. Det var inte min tur att köra så det blev bara att säga hej då vid dörren. Jag tog mig en liten tupplur. Jag hatar mig själv för att ha börjat med det igen. Min ursäkt är att jag inte fått tillbaka dygnsrytmen än. Vilket jag aldrig kommer att få heller om jag förtsätter att gå och lägga mig. Jag vaknade upp och skypade med Britta. Vi hade så sjukt mycket att prata om. Tiden flyger förbi. Snackade även med Andreas en sväng också. Strax innan lunch sa jag hej då till dem och tog mig en promenix på gåbandet. Det var dåligt väder ute så vem vill ut då. Jag hade velat gå en mil men det blev bara en halv. Det är i för sig bättre än inget. Lunchade med mig själv och plockade senare upp barnen från skolan. Skjutsade dottern till fotbollen och strax därefter kom Elena hem till mig. Vi två drog vidare till Starbucks för att ta en kaffe. Vi kunde dock inte bara nöja oss med en kaffe. Vi drog en bio, Wrath of the Titans. Sjuktbra film måste jag säga. Det är en äkta Malin film! Vi såg den såklart i 3D, några riktiga bra effekter. Det är den ENDA filmen jag har hoppat till för. När det gäller 3D effekt, att få något i ansiktet. Jag blev riktigt imponerad. Det var bara en gång jag ryckte till men det var sjukt roligt att jag gjorde det. Max effekt på filmtittning, älskar det.




MUMS MUMS MUMS!!!







malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback