Zumba och Cheesecakefactory

Fick iväg barnen till skolan, behövde inte köra denna dagen heller. Jag kröp ner i min säng igen. Jag sov tills jag skulle iväg till zumban. Herrejösses vad jag har saknat zumban. Kände det när vi körde igång. Jag hade fortfarande tränignsvärk från boot campen med det gick bra ändå. Det var superroligt. Hämtade upp dottern efter band och sen var det direkt till swimteam. Fille mötte upp mig på The Mac. Det var sjukt länge sedan vi sågs nu. Eftersom hon var iväg på semester. Vi pratade och hade oss. Vi skjutsade hem dottern och vi drog vidare till Cheesecake factory. Båda hade ätit så det blev bara efterrätt. Jag provade mango, kokos cheesecake. Den var hur god som helst. Det gick däremot inte att äta för mycket av den. Vi satt där tills det stängde. Vi sa hej då och jag åkte hem för att kasta mig i min säng. Tänkte somna tidigt men så blev det inte. Carro loggade in på skype och vi låg och prata sjukt länge. Att tiden går så fort när man har roligt.



Omöjligt att vända tillbaka dygnet!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback