Fotbolls söndag

Svettigt att vakna upp i mitt rum. Det är så äckligt varmt nu för tiden. Fråga mig inte hur de amerikanska husen är byggda. Vädret ute bara steker som attans, frågar snart mig själv om jag redan är på Hawaii. Tanken om denna dagen var att gå på airshow med sonen. Vilket jag inte fick med honom på och sen kostade det 30 dollar. Elena med barnen var lite sena och det hade pågått halva dagen. Var inte så sugen att kosta på mig det när jag missat en del. Vi åkte och köpte lite picnic mat och satte oss i parken under St. John bridge. Det var urmysigt och barnen sprang omkring och lekte. Jag blev erbjuden av pappan att hänga med sonen och honom på Timbers fotbollsmatch. Jag fick även ta med mig en kompis. Elena jobbade så jag frågade såklart Fille. Vi mötes utanför arenan och hade goaplatser. Vi såg bra men det var inte det bekvämaste eller svalaste. Vi satt i skuggan men man svettades ändå. Vädret steker som sagt på rejält. Det var en halvseg match som bjöd på lite action i slutet. Fille och jag mötte upp Elena på the rock efter matchen. Vi åt och gottade oss. Tanken var att vi skulle bada i poolen efteråt men Fille bestämde sig för att åka hem istället. Elena och jag passade då på att se lite Prison Break avsnitt.
 
 
 
Helgen över..
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback