Go kart!!

Äntligen lite action i vardagen. Jag skypade med Majsen under morgonen. Sonen spelade som vanligt xbox men tjaffsade som tur inte om frukosten. Han åkte i väg till sin personliga tränare tjugo i tolv. Jag fick lite tid för mig själv att göra vad jag ville. Plockade upp barnen när de var klara halv tre. Släppte av tjejen hemma hos henne. Killarna och jag åkte till Malibu go kart. Vi körde elva varv. Det var så sjukt roligt. Jag hoppas att Elena och jag hinner göra det en gång innan hon åker hem. Jag lyckades även att bli lite solbränd under loppen. Hem för att gotta oss framför tv en sväng innan middagen. Sonen och jag hade kuddkrig som inte slutade så bra. Jag fick ner honom och gick därifrån. Såklart ska han kasta en kudde på mig och missar. Träffar såklart ett glas med vatten som flyger i golvet och går sönder. Efter middagen kom Elena. Vi sprang lite ärrenden innan bion började. Vi såg Step up revolution 3D. Dålig handling men sjuuuuukt grymma dance preformence.
 
 
 
 
Vroom vrooom!! 
 
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback