Unik ledig fredag!

Det kändes verkligen som lördag eller söndag. Jag vaknade till runt halv tio och fick mata grisen och dylikt. Somnade om så gott en stund. Elena sov till tjugo i tolv. Jag tyckte att hon hade sovit tillräckligt. Jag var svinhungrig och vi skulle ut och äta frukost. Vi åkte och åt på IHOP, International house of pancakes. Herrejösses så gott. Fick världens största tallrik med pannkakor med jordgubbar, hashbrown, bacon och äggröra. Det var matkoma efteråt. Vi tog en strög i Tanasbourne och kollade affärer. Jag som behövde hitta mig något hitta inget och Elena som inte behövde något hitta sig en del. Att det alltid ska vara så. Får bli en massa shopping med Britta när hon kommer. Längtar ihjäl mig för tillfället. Vi kom hem till mig och hoppa direkt i poolen. Det är så sjukt varmt här nu. Ingen vind och över 30 grader celcius. Familjen plus den familjen de hika med kom hem runt sex. Precis när Elena och jag hade tänkt att åka till Skyline Burgers för att käka kvällsmat. Vi umgicks lite med familjerna emellan middagen och bion. Vi såg filmen the watch. Vet inte vad man ska säga om filmen men jag var verkligen på rätt humör och skrattade en hel del. 
 
 
 
 
Näst sista helgen har startat!
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback