Boot camp and The Mac

var det måndag igen. Helgen går i turbofart. Denna måndagen var en seg måndag. Jag skjutsade iväg barnen till skolan. Väl hemma degade jag sönder och orkade verkligen ingenting. Var inte så värst taggad inför Boot camp. Fast det var bara att klä på sig träningskläderna och åka iväg. Fick mig ett rejält träningspass. Det var bra men dessvärre tog det bara på krafterna. Jag var verkligen jätteseg. Fick skynda mig hemma för att plocka upp dottern från skolan. Det var swimteam som gällde. Jag hade som tur med Harry och fick en hel del läst. När swimteam var slut gick vi ut och åt. Jag åt en supermegadunder god tacosallad med kyckling. Det var bara dottern och jag. De andra hade ett möte eller så med sonen på skolan och skulle äta någon annanstans, en annan tidpunkt. Det var riktigt roligt och mysigt. Det är roligt att göra något annat. Mätta och belåtna var det hemfärd och sängen som gällde. Jag var helt slut.



Seg måndag, seg vecka?






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback