Degarnas dag

Sovmorgon! Pappan såg till att sonen kom upp och tog pojkarna till skolan. Dottern var ledig från skolan denna dag med. Mamman var också ledig så tanken var att vi skulle åka till O.M.S.I och titta på bodyworld. Fast dottern tyckte det såg äckligt ut så det blev inget med det. Jag blev lite besviken. Jag var grymt taggat för att gå på det. Istället blev det en hemma dag. Det var såklart förstårligt att hon ville vara hemma och ta det lugnt. Hon gör ju aldrig det. Hon har alltid något att göra och varit på massa cuper och tävlingar de senaste. Vi spelade lite spel, gjorde halsband, armband och örhängen med pärlorna vi köpte igår. De gjorde lite expriment med deras senaste inredningsidé. De ska göra en tavelvägg i trappan. Det kommer att bli svincoolt. Senare på eftermiddagen plockade jag upp killarna från Dodgeball. De hängde med hem till oss och spela lite tv-spel. Jag försökte övertala något till att gå på filmen Ghostrider 2 med mig. Fast utan resultat. Jag var fortfarande sådär trött och slö utan att veta anledning. Jag slängde mig framför den stora tvn och titta på Supernatural. Jag mådde gott att myspysa i soffan. Fixade mig lite choklad JELL-O att smaska på också. Jag hade hört flera gånger under dagen att jag såg trött ut. Usch, det börjar synas på mig. De kom även och fråga hur det var med mig när jag låg i soffan. De är så gulliga min familj, de bryr sig verkligen. Det är tur att jag mår bra. Ska nog bli av med detta humöret. Ge mig lite energi så ska bli bäst igen. Slarvat lite med träningen denna veckan också. Det kanske är det. Pilates grejen var iställd igår och jag tog mig aldrig tiden till att träna denna degiga fredag. Fick även reda på att vi hade Quinoamjöl, så imorgon ska det bakas pannkakor på det.






Känner mig tråkigt, seg och tyst!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback