Doften av donuts

Torsdag betyder sovmorgon och pannkakor. Det var lite totyr att göra pannkakor men inte få äta dem själv. Jag börjar vänja mig vid att inte få äta vissa saker framför mig. Det går bättre och bättre för varje gång. Det som är värst är nog doften. Det gör mig lite galen. När jag kom hem höll jag mig sysselsatt så jag inte skulle somna. Vet inte varför jag har fått för mig att sluta sova efter jag lämnat ungarna. Det känns som jag borde lära mig att vara vaken, så man är om man har ett vanligt jobb. Det är ju inte som att jag inte får tillräckligt med sömn. Jag går och lägger mig i tid. Vilket fall, drog iväg till Stability ball och tränade RUMPAN av mig, haha. Plockade upp ungarna efter skolan och de tjatade till sig att äta på Sesame donuts. Det var ännu mer totyr som gick bra. Den doften är så ljuv. Min mamma vet om hur galen jag är i nyfriterade donuts. Enda sen jag var liten. Jag fick alltid köpa en sockermunk på köpstaden när vi var där. Det var min favorit grej där. Det är så underbart gott. Fast denna gången fick jag bara lukta och titta på. Det känns bra efteråt och är bra för självförtroendet. Detta gör mig bannemig bara starkare. Sonen och jag var själva hemma ett tag. Han gjorde sina läxor och sen spelade vi lite basket på basketplanen i trädgården. Det var underbart väder. Han hade lite tid över och han spelade lite Xbox medan jag förberedde middagen. Vet inte riktigt vad tiden tog vägen men sängdags blev det.



Underbara fredag imorgon!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback