Flygande onsdag

Kan inget annat säga än att tiden flyger förbi. Ligger alltid på kvällen och undrar vart dagen förvann. Jag måste då tillägga att det är förbannat skönt att jag inte har två miljonen måste som ligger och skrapar efter. Så man inte ligger på kvällen och undrar vart dagen försann och har ångest över saker man skulle ha hunnit med. Så var det hela tiden förut. Jag skjutsade iväg barnen, höll mig vaken och sen drog till Zumban. Lektionen gick hur fort som helst. Hon visade en massa nya steg och nya låter. Det är massa shaka rumpa alltså. Hem snabbt för att duscha och göra mig klar. Plockade upp killarna på basketen och hem igen. Jag var hemma i tio minuter innan jag skjutsade dottern till fotbollsträningen. Hem för att äta och spendera lite tid vid min käraste dator. Usch, jag vill inte veta hur många timmar jag lägger på den. Fick äran att plocka upp dottern från fotbollsträningen. Spendare lite tid med familjen innan jag kröp in under täcket för att sova gott.



Redan februari!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback