För mycket gott!

Skjutsade iväg barnen till skolan. Väl hemma igen gjorde jag mina kakor. Jag var så godissugen och jag kan inte sluta att exprimentera med mitt egna recept. Resultatet blev inte bra! De blev så himlans goda att jag åt alldeles för många. Jag fick kramp i magen och var supermätt. Jag klarade inte av att åka till stability ball. Det fick bli att vila magen lite och sen ta ett träningspass hemma i stället. När magen hade bearbetat maten i magen. Usch, vilket ångest jag fick. Som tur är de nyttiga så det var ingen fara så sett. Men att jag missa träningen och den äckliga känslan i magen. Resten av dagen spenderade jag med familjen. Plockade upp barnen från skolan och skjutsade dem till fotbollen. Mot kvällen blev det Supernatural och jag.




Respektera!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback