Girly friday!

Såg till att ungarna kom iväg till skolan. Gjorde något som jag har kommit underfund med mig själv att inte göra. Jag gick tillbaka till sängen och sov en stund. Jag behövde det kände jag. Gick upp runt halv nio när magen kurrar sönder. Åt frukost och prata med en massa godingar. Fredag är goa då jag inte behöver ta mig någonstans. Jag skypade lite med familjen. Sen skuttade jag upp i träningsrummet och körde en runda. Även om jag tycker det skönt är det inte bra att jag tränar själv. Jag kör inte alls lika hårt som jag skulle kunna göra. Jag behöver någon som gör upp ett schema för passet och driver mig igenom det och pushar mig. När jag kommer hem till Sverige ska jag ha en personligtränare. Ge mig lite inspiration och motivering. Skuttade in i duschen och gjorde mig klar. Kunde inget annat än att sega lite och prata med folk. Jag plockade upp tjejerna på skolan. Denna gången var det dottern med två kompisar. De skulle komma hem till oss och umgås innan fotbollsmatchen. Jag lagade mat till dem, burritos. Det var sallad, ris, bönor, kyckling, salsa m.m. Det var mycket uppskattat. Jag kunde inget annat än att drömma mig bort om svensk tacos. Jag längtar brutalt tills mina 60 days challenge är över. För såklart stannade vi på Sesame donuts på vägen hem. Sitta och titta på och dregla är min grej. Fast det går bara bättre och bättre. Jag ska klara detta. Det ger mig styrka på något väster, en maktkänsla. I vilket fall, fredagen rullade på. Jag skjutsade iväg tjejerna till fotbollsmatchen. Fredagskvällen var min, hade inget mer att göra. Slängde iväg ett sms till Fille för att kolla läget. Hon skulle vara hemma och ta det lugnt. Jag slängde mig framför datorn och två sekunder senare frågade Alina om jag ville med till Lloyd center. Jag satte mig i bilen och åkte iväg. Vi gick på bio, extremely loud & incredibly close. Det var en bra film som gav stor impakt på en. Jag måste allt erkänna att jag fick några tårar i ögonen. Bra skådespeleri och bra film. Jag kom hem sent och sov gott.







Underbart väder, våren på g?






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback