Kicka igång! - THE FRAY!

Spenderat dagarna med nära och kära i skype och verklighet. Jag mår numera bättre. Slöheten finns kvar men jag är inte så orolig. Jag hade sovit lite de här dagarna. Bebis som kommit till världen och brandalarm mitt i natten. Jag var in princip ledig idag också. Behövde bara se till att ungarna kom upp och kom med skjutsen till skolan. Jag hade zumba idag och det var riktigt skoj. När jag kom hem käkade jag lunch och skypade lite med gullungen. Jag fick lite rycket och körde ett träningspass till här hemma. Eftersom jag inte tränade igår så kändes det skönt att köra dubbla idag. Jag umgicks lite med mamman som stod och klena i köket. Hon lagade middagar och efterrätter till deras kompisar som också nyss fick deras bebis. Jag gjorde mig senare klar inför konserten. Jag ska gå på The Fray med Elena. Jag visste inte vad jag skulle förvänta mig. Jag var coollugn som att jag brukar gå på spelningar. Jag borde egentligen vara helt till mig och studsa av lycka och tycka det är svinballt. Fast istället var jag svinlugn. Elena plockade upp mig och jag glömde nästan biljetterna. Tänk den missen, herregud. Som tur kom vi bara en meter i bilen innan jag kom på det och sprang in igen. Jag bytte väska, så det var anledningen till att de inte kom med. Jag bytte till en pytteliten väska. Parkering var lite knökigt att hitta då första parkeringshuset inte hade någon anställd på plats. Vi fick ingen biljett och kunde därmed inte stå där för då hade vi fått böter. Vi fick dåliga platser i kön in. Kön gick runt kvarteret! Som tur behövde vi inte stå i kön länge. Det rörde sig ganska fort och väl inne, ja där fick vi bra platser. Det är bara att knö sig lite fram. Jag hade lite dåligt samvete för dem som stod bakom mig. Eftersom Elena var under 21 år fick vi vara på underage sidan. Så de var inte så värst långa. Aja man får anpassa sig efter världen och inte tvärtom. Konserten var helt underbar. Förbandet var bra och The Fray var helt underbart bra. Han hoppade ut i pupliken och de bjöd på en bra show. Jag njuter när jag hörde dem spela och sjunga. Får ni tillfälle att se dem live, gör det. Efteråt mådde man sådär jättebra och inget kan hindra en. Det går inte beskriva känslan efter något sånt här. Man känner sig fri, ostoppbar och oövervinnlig.





The Fray!




malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback