Ledig fredag med planer som andra

Skjutsade iväg barnen till skolan. Skypade en hel del med pappsen och c/o. Chattade lite med Andreas också. Det kan inte bli bättre början på en dag. Jag tog mig ett träningspass här hemma. Kör väl mest fettförbränning när jag tränar hemma. Tog mig en lång varm dusch och mådde allmänt gott. Tills jag rakade benen. För jag rakade verkligen benen. Skar upp världens bit vid fotknölen och det slutade verkligen aldrig att blöda. Super irriterande och sved som attans. Med ingen tid att passa segade jag som tusan. Det var verkligen skönt och jag fick även lite tvätt tvättad också. När Fille hade jobbat klart bestämde vi oss för att åka till Bridge port för att se filmen The Vow. Jag plockade upp henne och köpte lite gott på vägen. Jag köpte mig efterrättstuggummi. Sockerfria tuggummi som smakar som efterrätter. Jag köpte Key lemon pie och strawberry shortcake. De smakar verkligen som det fast bara i 1 minut typ sen är smaken urtuggad. Jag tugga några hundra stycken. Filmen skulle alla se också så det var fullt. Det sluta med att vi såg Safehouse. Jättebra film med många svenskar i. Det pissiga var att vi hade dåliga platser och jag hade ont i nacken under och efter filmen. Det var verkligen en biokväll för Portlands invånare.






Sweden rules!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback