Uptown och rollerskating

Fint fint väder idag också. Känns verkligen som våren är på väg men vi ska inte ha för stora forhoppniingar. Det är trotsallt bara februari. Jag mötte upp Fille på The Mac. Vi tog en promenad i det fina vädret, runt i uptown som det heter. Portland är en helt otroligt vacker stad. Det är svårt att få bild på det. Alltså vet inte hur jag ska förklara men jag har för dålig kamera för att få med djupet i allt. Vi hamnade på ett Starbucks och Fille fika lite. Jag fick sitta och titta på. Som tur var jag inte vrålhungrig och hade mina tuggummin. Klockan sprang iväg och vi promenerade tillbaka till The Mac. Tog en tur till Sweet tomatoes och åt. Det var en salladsbar med massa tillbehör, en buffé med allt möjligt faktiskt. Det fanns pasta och efterrätt. Jag gick inte runt så mycket eftersom jag inte kan äta så mycket. Vidare från middagen drog vi till Oaks parks för att åka rullskridskor. Det var superkul. det var jättelänge jag stod på ett par rullskridskor. Det är lite svårare än inlines faktiskt. Jag skrattade hysteriskt åt Fille, det var verkligen inte hennes grej. Hon tyckte det var lite töntigt men jag är glad att hon åkte med. Vi hade roligt! Hem för att mysa lite med familjen innan nanedags.






Underbar lördag!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback