60 days challenge

Vaknar upp av klockan. Drömmer väldigt konstigt. Som jag ska analysera lite senare. Det var tyvärr inget jag ville dela med mig om. Kanske kan dela med mig om vad det betyder lite senare framöver. Jag går ner och gör i ordning min frukost. Det var sjukt mycket. Det var mer än jag brukar. Vi blev lite fundersamma om jag ska gå ner en grupp. Jag är numera i C gruppen men ska nog gå ner till B gruppen. Då blir det ännu mindre mat fast nu känns det som jag äter för mycket. 60 dagars utmaning går ut på att äta rätt, rätt balans med kolhydrater, fett, protein osv. Det ska få en att må bra och bli av med sockerberoende och småätandet. Jag har aldrig gjort något sånt här förut så det ska bli roligt och utmanande att göra det. Jag gör det med båda föräldrarna. Det är ingen bantning som gör att du tar bort vissa saker utan att man äter som man ska göra. Innan jag började äta tog jag lite mått och vägde mig. Ska se hur mycket skit jag stoppar i mig och vad det gör för skillnad. Allvarligt så mycket jag har gått upp sedan jag sluta nio, sinnessjukt! Någonting måste jag göra, vilket jag har nu. Börjat träna igen och nu ska jag äta rätt. Jag gör allt för mitt egna bästa. Snöande som attans under hela dagen. Jag tränade lite i gymmet och tittade på Die Hard (för typ 100000 gången) under tiden. Känns så amerikanskt att titta på tv under tiden man tränar. Fick avbryta min träning för att äta mitt snack, haha. Fortsatte sedan med min träning. Annars har man bara slöat och ätit en massa snack lunch och allt nu vad det är. Suttit en hel del framför datorn, inget ovanligt. Prata med Karla och fick reda på att hon har fått en ny familj i Maryland. Så nu blir det att sörja lite. Det blir en stor förlust. Kommer sakna henne massor. Jag får helt enkelt boka in en resa till henne någon helg. Ska nog sätta på en film och fördriva tiden lite. Har 59 dagar kvar nu och jag ska bannemig klara det!





You go girl!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback