Au pair meeting #5

Klockan ringde en massa innan Fille och jag rörde på oss. Vi gick ner och åt frukost. Planerade dagen och fick såklart en massa förhinder. Vi skulle åka tillsammans till affären men så blev det inte. Hon var tvungen att dra hem. Jag fick dra själv till affären och fixa present och grejer till baket. Vi skulle ha au pair möte, prata om viktiga grejer, fika på gott från ditt hemland och leka presentleken white elephant. Jag bakade kärleksmums. Det är så smaskigt! Alla blev som skogstokiga i dem. Haha, alltid lika roligt att se. Mötet var helt okej och jag drog hem för att sova en stund. Tanken var sen att jag skulle vara med Karla och några till. Äta på en spanskrestaurang och ha kul. Jag somna så hårt, blev väckt av barnen att maten var klar. Kunde inte riktigt strunta i att äta den då. Så sms Karla att hon skulle höra av sig när de var klara på restaurangen. Tänkte inte sitta där med dem och inte äta. Klockan blev mycket och sen började det snöa! Så jag var hemma hela kvällen, ner gosad och titta på en massa filmer. Jag älskar Jason Statham. Som jag redan sagt till min mamma, detta är min blivande man.





Massa mys, vart är du?





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback