Ble inge me de!

Ingen annan än grisen väckte mig idag, mycket tidigare än vanligt också. Hann höll på att demolera badrummet. Jag fick illakvickt springa ner, mata honom och låta honom gå ut. Jag gick såklart tillbaka till mitt rum och kröp ner i sängen bredvid en sussande Fille. Jag vaknade runt nio och var hungrig som vanligt. Fille låg kvar i sängen och jag gick ner för att äta frukost. Jag satte mig vid datorn och tjötade lite med folk. Tanken var att Fille och jag skulle dra till kusten idag för att träffa Josh. Fast vädret var skit och hur kul är det att utforska i regnet, plus resan hem och dit i regn. Nej, det fick bli en annan dag. Vi spenderade stora delar av dagen och glodde på film som vi hyra. Ja, allt går att göra hemifrån i USA. Perfekt när det är skitväder som denna. Skjutsade hem Fille senare på dagen och spenderade större delen av att njuta av min ensamtid. Jag låste alla dörrar då det stod sex polisbilar, en brandbil och en ambulans vid hörnet av vårat kvarter. Inte för att jag var rädd men man vet aldrig. Familjen kom hem sent på kvällen. De hade haft det bra och det var roligt att ha dem hemma igen.







Imorgon är det måndag igen!







malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback