Datorn, BH och Fille

Vaknade hyffsat tidigt. Drog till mig datorn och var lite social på internet. Det är gött att ligga och lyssna på lite musik och vakna till. Innan man drar av sig de gosiga täckena och kliver upp ur sängen. Jag gjorde inte många knop under förmiddagen. Runt halv ett snåret åkte jag äntligen till underklädesbutiken. Där jag hade beställt en BH sedan jordens begynnelse. Jag har inte riktigt tagit mig tiden till det men nu gjorde jag det. Hon hade beställt två olika storlekar så jag fick prova mig fram. Jag köpte en av dem, den kostade 60 dollar (ca 420 sek). Mycket billigare hemma, så jag är nöjd. Skulle mött upp Fille men det regnade som skråen och jag hade inte ätit lunch. Hon skulle klippa sig och parkering är svårt att hitta. Vi bestämde att ses senare ikväll istället. Jag åkte hem, åt och satte mig framför datorn igen. Jag vågar inte fundera på hur många timmar jag spenderar framför den nu för tiden. Eftersom jag inte jobbar lika mycket som förut har jag mer tid att lägga på datorn, illa! Efter middagen med familjen drog jag iväg till Fille. Det tog emot lite eftersom det känns inte som jag har sett dem på hela veckan. Har för det mesta dels legat och sovit. Jag hade skit kul hos Fille ändå. Vi snackade för det mesta, hängde framför tvn. Vi hade VÄRLDENS diskution om vart downtown låg. Tur att vi bara skratta åt det och fick lite rycket på hur vi tänkte. Vi tänkte inte likadant. Vi löste det efter en timme. Sen satt vi och tänkte vad som gjorde att vi ens kom in på ämnet i typ tio minuter. Vi fick ett himlans stor skratt av det i vilket fall. Vi planerade morgondagen, bio! Visst var det ovanligt men det finns så mycket filmer man vill se. Det är svårt att hitta på Portland aktiviteter för tillfället, regnar alldeles för mycket. Vänta till den underbara våren är här.





Må gott med allting






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback