Nya tag på en måndag såklart

Måndag igen, jag kan nog aldrig sluta skriva. Vart tar tiden vägen? Näsan är inte riktigt helt okej men det skiter jag i. Idag är det Cardio boot camp som gäller. Skjutsade iväg barnen till skolan. Tog mig en liten tupplur och åt min frukost. Ja mat är väl inte min bästa vän för tillfället. Det är att jag INTE FÅR äta det jag helst vill ha. Alltså det blir så mycket jobbigare bara för att man säger orden i huvudet. Så fort man hör, nej det får du inte göra. Det första är då att man gör det. Ren psykologi för mig i vilket fall. Fast jag tragglar på och det har gått bra hittills. Boot campet gick jättebra. Mycket bättre än vad jag trodde. Kom hem och kunde ta det lugnt för en gångs skull. Jag duschade och softade tills jag skulle plocka upp dottern på swimteam. Middagen var klar när vi kom hem. Det blev en god kycklingchiligryta. Efter maten bakade mamman kakor till barnen. Jag gick upp och gömde mig på mitt rum. Jag klarade inte riktigt av det, lukten och synen. Det skulle bli alldeles för svårt för mig. Ska gömma mig tills de är slut i kakburken. Som tur blev det något fel på dem och de ser inte alls lika goda ut som vanligt. Mamman föll och kunde inte hålla emot, hon åt en kaka och mådde dåligt av allt socker. Pappan har också fuskat med ett glas vin. Det är bara jag kvar men jag SKA klara det. Får inte glömma av lilla pappsen hemma i Sverige som fyller år idag, grattis!



ÄNTLIGEN, Heart of Dixie på tvn igen!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback