Stability ball & trevlig post

Late school start idag! Det kan inte bli bättre eller? Jag går upp klockan sju för att fixa i ordning pannkakssmeten och dylikt. De kommer ner efter lite tjöt på sonen. Jag serverar goda pannkakor. Fast sonen var fortfarande grinig. Verkar inte riktigt som han hade sovit, ingenting passade till honom nämligen. De gjorde sig klara och väntade på skjutsen. Jag vinkade hej då i dörren och gick sedan upp och la mig igen. Trodde jag skulle få mig någon timmes mer blund men inte. Syrran Sandra ringde på skype. Så snacka lite med henne och pappa. Mamma ringde mitt upp i allt och fick snacka med henne en stund. Sen snackade jag lite med Andreas genom facebook. Så det blev en social morgon. Gjorde mig klar och studsade iväg till downtown där pilates-, corepasset skulle vara. Jag lyckades hitta en parkering överraskande fort så jag fick vänta ett bra tag. Passet var jobbigt men roligt. Jag blev inbjuden på tisdagar också. Ska fundera lite på den. Beror på hur mycket träningsvärk jag har från boot camp på måndagar. Ska nog i vilket fall gå nu på tisdag för på måndag är det Martin Luther King day och då är alla lediga. Vilket betyder inget boot camp och jag går miste om träning. Jag är överlycklig att jag tycker träning är roligt igen. Snart börjar 60 days challenge också, det kommer jag nog inte tycka är lika roligt. Tillbaka till dagen, jag åkte hem och hoppa in i duschen. Fixade snacks och åkte till skolan. Plockade upp dottern från skolan och åkte vidare till swimteam. Där satt jag och titta samtidigt som jag läste Harry. Började i bok nummer fem idag. Det tar på det. Jag har massa böcker som familjen tycker jag ska läsa efteråt. Vi får väl se hur det går. Jag är inte riktigt den som läser böcker. Hem igen för att se ett grönt paket och ett brev liggandes på bänken. Det var det efterlängtade paketet från mamma och brev från banken. Det från banken var med mitt saldo osv. Ja, den var överraskande trevlig, hade mycket mer än vad jag trodde. Sen fick jag hjälp med att öppna paketet av barnen. Det var ett par gina tricot leggings och en paradisask. Att man kan bli så glad över ett par leggings. Finns inga bra här borta så. Barnen blev som huliganer när de såg chokladen. Fast fick hålla dem borta, vi hade ännu inte ätit middag. Till middag blev det pizza. Pappan och jag passar på nu innan de 60 dagarna börjar, haha. Åt lite choklad till efterrätt och bjöd familjen. De är som tokiga i den svenska chokladen. Satte mig framför datorn och prata lite med folk. Tanken var att jag skulle dra på bio med Karla men den gick klockan tio ikväll och var nästan tre timmar lång. Det blev lite för sent, jag ska upp halv sju imorgon och köra. Det är ingen bra kombo för morgontrötta Malin. Så hemmakväll i min säng, jag klagar inte.






Träning VS Choklad




malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback