VITT VITT VITT

Det helt plötsligt öste ner snö från himlen. Vi blev mer eller mindre insnöade. Vinterdäck är inget måste. Däremot måste du ha kedjor på däcken på vissa vägar. Ja det är lite knas det där tycker jag. De skottar heller inte över allt. Det blir kaos här. Jag behövde inte göra någonting förutom få upp dem ur sängen. De fick skjuts från och till skolan. Alla aktiviter var inställda. Det blev en innesittar dag. Barnen lekte ute i snön och vad gjorde jag. Jag satt inne för att jag inte hade några termobyxor. På kvällen sa jag till Fille i skype att jag att det känns som jag börjar bli sjuk.


Ja, just det ja! Anledningen till att jag var ledig igår var för att det var Martin Luther King JR day igår. Det är en ledigdag för alla (nästan alla). Skolor och de flesta saker är stängda, en helgdag helt enkelt. Hedra honom!







Vänta bara!







malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback