Zumba och fotbollsfix

Klockan ringde försent. Helt underbart. Som tur var det bara fem minuter försent. Sonen blev sur på mig. Jag förstörde hela hans snooze schema. Ja, det var hela världen för han är tvungen att ligga i sängen i femton minuter. Fick göra det hela morgonen men det gjorde mig inget. Han blev klar i tid i alla fall. Jag kunde krypa tillbaka i sängen. Sov någon timme eller två. Klev upp ur sängen och gjorde mig klar inför Zumban. Skypade lite med pappsen också. Zumba är verkligen jätteroligt och jobbigt. Det känns att man rör på sig, underbart! Hem för att dega lite innan jag plockade upp barnen från skolan. Hem snabbt för att göra middag till dottern innan vi åkte iväg till fotbollen. Hem för att hjälpa till lite med middagen. Det var en riktigt god kött måltid. Mamman och pappan fuskade efter middagen. Jag är den enda som inte har fuskat ännu, peppar peppar! Det var hemst se dem äta kakor. De ska ju vara min förebild till detta. Äh, nu är jag tjugotvå och ska stå emot äta skit. Plockade upp dottern från fotbollen, kom hem och slängde mig framför datorn. Sonen kom in hoppandes i min säng och sa att vi skulle spela. Han var klar med allt han behövde göra. Så vi spelade lite krigsspel. Han har blivit mycket bättre nu, inte roligt. Jag ägde honom första gången vi spela. Han får sluta spela xbox så jag kan vinna lite, hihi.



GE MIG EN KAKA, BARA EN!







malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback