Auntie!

Helvetes morgon rent ut sagt. Jag var som ett arg som ett bi men var mest trött. Sonen gjorde så vi kom försent och vägrade hit och dit. Det blev helt kaotiskt och fick bli för föräldrarna att ta hand om när vi kom hem från swimteam. Det blev bara värre och värre under dagen. Vet inte vad för sida han vakna upp på. Dottern och jag låg och dega i poolen hela dagen. Jag gjorde nya vristövningar som jag hade fått från deras personliga tränare. På eftermiddagen kom deras moster och hennes man. Hon är mega grymm och rolig. Det var första gången jag träffade henne. Kvällen kom och värken i min ankel blev olidig. Med de nya övningarna och simmat runt i poolen hela dagen. Jag fick ta lite värktabletter, lägga is på ankeln och gå och lägga mig. Ringde syrran på skype och tjöta lite innan jag somnade.
 
 
 
 
Träning, träning, träning...resultat?
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback