Båtfan och Japanese garden

Kliva upp tidigt för att hinna med mycket. Jag må ha vaknat tidigt. Tiden försvann dock till annat, d.v.s. ingenting. Jag fipplade bort tiden med skype och dylikt. Jag skulle i väg till posten och skicka i väg syrrans skor innan Elena kom. Vilket inte hände. Elena kom hit vid klockan tolv. Vi beställde baseball biljetterna. Jag slog in syrrans present och vi kom i väg till posten. Jag fick köpt lite frimärken, så nu är jag laddad inför min resa. Kan bocka av lite grejer från min måste göra lista innan jag slutar jobba i slutet av augusti. Elena och jag åkte ner till downtown för att gå på båtmuseumet. SÅKLART, SÅ-JÄVLA-KLART.. går det inte att komma på båten. Det är brewfestival, det var partytält och inhängnat område. Det är åldersgräns 21 och inträde på $30 dollar, vilket sabba det hela. Irriterande som bin gick vi till Pioneer square och kolla lite. Satte oss på Starbucks och käka lite lunch. Tog oss en sväng i köpcentrumet innan vi åkte vidare till Japanese garden. Ingen wow känsla men det var helt klart vacker. Våren är nog finare med lite mer blommor. Vi tog svängen förbi Elena för att plocka hennes bikini och kläder inför morgondagen. Vi bestämde oss för att gotta oss i poolen med en god drick och att Elena kunde lika gärna då sova över. Vi ska upp tidigt imorgon och vi behöver inte oroa oss över drinkintaget. Till vår förvånad träffade vi på Elenas familjs nyinköpta kor lite tidigare än tänkt. De hade nämligen rymt ifrån hagen. Det blev en liten jakt innan vi förlorade dem. Köpte lite juice på vägen hem till mig. Vi slängde oss i poolen och låg där tills vi var russin och lite till. Vi prata om allt mellan himmel och jord. Avslutade dagen med lite Prison break innan sängen kallade. 
 
 
 
 
 
Underbart poolväder!
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback