Brittisk lögn

Halvledig idag. Fick mig en sovmorgon. Det satt fint då jag gick och la mig sent med en huvudvärk. Spenderade morgonen med barnen. Vi spelade lite skipbo och kort. De behövde även packa inför hikningen. Vi tog en sväng till Colombia store. Jag hittade mig ett par sandaler. P.g.a. min lagade brutna ankel behöver jag ett par rejäla sandaler som ger mig stöd och sitter på foten. De är inte i det snyggaste laget men vad gör man inte för min framtida gåstil. Hem för att ta det lugnt och de andra för att packa klart. Jag snackade lite med Elena på skype. Vi fick även förfrågan av hennes värdpappa om vi ville visa runt två 21 åriga killar från Storbritannien som var här i en vecka för att träna små barn i fotboll. Kan man tacka nej till det? HELL NO. Klockan sex åkte vi dit för att plocka upp dem. Under tiden för jag höra hur Elenas 20 åriga manliga granne hade stött på henne och bytt nummer. En aning roligt att höra om hur det gick till med pappans hjälp. När vi väl var framme hade killarna åkt. det var inte två killar utan tre. De behövde inte riktigt visas runt men kanske hitta på något på torsdag. Vad i helvete, älskar sån kommunikation, eller inte! Elena och jag plockade istället upp hennes granne och åkte till The Rock och käka middag. Dagen bjöd inte på så mycket mer efter klockan var mycket. Jag hann spendera lite tid med min familj innan de gick och la sig. Huvudvärk smög på mig och jag la mig för att sova bort den.
 
 
 
 
 
WTF
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback