Butterfly måndag

Vaknade tidigt för att få i väg dottern till claycamp. Sen hade jag inget mer på schemat. Jag försökte få sonen att göra något men det gick inte så bra. Jag rullade väl mest tummarna och skrev lite på bloggen, utan att ha publicerat. Dottern kom hem på eftermiddagen och vi hoppade i poolen. Vädret var soligt med lite moln. Det fick ändå bli tjugo liter med solskyddsfaktor. Vi hade lite simtävlingar och jag förlorade stort. Största anledningen var för att jag inte kunde simma butterfly, fjäril. Så jag fick helt enkelt lära mig det. Dottern lärade mig och hon tyckte det var jättekul. Jag kan bara tänka hur roligt det såg ut också. Jag lyckades även svälja poolvatten. Det var ingen hitt. Var nära på att spy på direkten. Gjorde det inte som tur. Jag är inte snabbast upp ur vattnet och ville inte spy i poolen. Vi tävlade lite mer och sen la vi oss på solstolarna för att torka lite. Upp för lite middag till dottern och sen iväg till fotbollen. Jag hann knappt hem innan jag skulle i väg igen. Det var middag hos kusinerna. Men precis innan jag skulle i väg började jag spy. Jag mådde sjukt dåligt. Det var poolvattnet. Fick upp de mesta och mådde lite bättre. Kom dit och fick lite mat i magen. Jag piggnade till och mådde bättre. Lite tårta på det och allting kändes underbart igen. Det blev en lång kväll och jag avslutade med att skypa lite med syrran innan jag somna. Jag fick prata lite med min lilla kyckling, Leah!
 
 
 
Man lär sig något nytt varje dag! 
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback