Family Fun & Batman

Fullrulle hela dagen+natten. Jag hade hand om killarna på morgonen. Skjutsade i väg dem till deras personliga tränare. Under tiden satt jag på Starbucks och chattade med Britta. Vi behöver fixa de sista stora detaljerna på vår kommande resa. Plockade upp killarna och lunchade på subway. Av alla ställen valde de subway. Äkta amerikanare som gillar en god smörgås? Såklart blev det lite glass på Baskin Robbins till efterrätt. Mätta och belåtna åkte vi och hämta flickorna. Vårat äventyr började! Vi åkte till Family fun center i södra Portland. Vi började med att spela minigolf. Det var 18 banor. Jag hade en bra start med dålig mitt men bra avslut. Sonen tog en för kort klubba, så det tog honom hälften av banorna för att få en bra spel. Det var jämt mellan oss som tur var. Humöret på alla barnen hölls på topp. Poängen blev 50, 56, 60, 61 och 62. JAG VANN! Från minigolf till bumbing boats. Man fick sin egna runda båt att köra runt i en stor pool. Man sprutade vatten från framsidan av båten. Behöver jag säga att barnen bildade en pakt mot mig? Jag var pissesur. T.o.m. mina underkläder var genomvåta. Tur att det var en bra dag med bra väder. Vi alla var blöta när vi hade åkte klart. För att torka lite åkte vi gocart. Fy bubblans vad det går, jättekul. Killarna lyckades åka två gånger. Tjejerna klättrade en hinderbana medans. Vi avslutade dagen med att spela massa spel, spelmaskiner. De tackade tusen gånger på väg till bilen över denna dagen. Vi hade skitkul.
 
 
Något som var mindre kul var att försöka komma hem från söder till norr genom rusningstrafik. Jag var bra sur på trafiken och fick mer och mer panik över tiden. Jag skulle i väg till bion och se alla tre batman filmerna. Den nya har biopremiär efter klockan 00. Som tur åkte Elena före och fixade bra platser. Jag fick släppa av ungarna och sen rusa i väg till bion. Jag missade de första fem minuterna. Som tur har jag redan sett de två första filmerna. Maratonet var sjukt bra!! Något av det bästa jag har gjort. Den tredje filmen var skit bra. Jag älskar batman filmerna. Människorna i biografen var helt till sig. De satt och applådera och skrek. Det roliga var att jag lista ut vad som skulle hända och ske. Jag berättade för Elena och sen hör man hela bion bli grymmt chockade förutom oss två, haha. Det värsta var nog när jag klockan tre på natten satte mig i bilen. Nöjd över kvällens filmer. Hör på radion hur en idiot jävel har mördad 12 stycken på biopremiären av Batman The dark knight rises i Colorado. Kunde man annat än må dåligt, få ont i magen, sörja de som dött och vara grymmt tacksam över att de inte var i Oregon på ens egna biograf. 
 
 
 
För mycket socker för att somna! 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback