Fixande och panik!

Låg vaken över halva natten. Det är sjukt irriterande. Så jag var sjukt irriterad när jag vakna. Jag var trött som attans och som pricken över i;t gjorde barnen inte som jag sa. Då kan det verkligen inte bli bättre. Som tur varande det bara en halv timme. För de skulle iväg till deras camp. Jag gick och la mig en timme till. Det behövde jag verkligen och det gjorde en stor skillnad på mitt humör. Jag skulle skypat med Britta men det blev inget med det. Det får bli imorgon istället. Vi måste smida på de sista planerna inför resan. Om exakt tre veckor hämtar jag upp henne på flygplatsen. Halv tolv åkte jag iväg för att plocka upp barnen, äta lunch med dem och skjutsa dem till deras personliga tränare. Jag sprang lite ärrenden under tiden de tränade. Jag lyckades även under den tiden bränna mig liten under ögonen och på näsan. Min näsa kommer vara köttig, ärrig och röd när jag kommer hem. Solen bränner upp den lite för mycket än vad som är normalt. När vi kom hem fixade de med sin pappas present. Han fyller år om två dagar. Ja, det är det jag har panik över. Den mannen har allt och det är illsvårt att komma på något bra att köpa. Dottern och jag tog oss ett litet dopp i poolen innan middagen. Efter middagen kom Elena. Vi åkte i väg till affären. Jag försökte hitta en present, utan resultat. Vi åt lite frozen yogurt och pratade om våra bekymmer. Man behöver verkligen lätta på sitt hjärta ibland. Det är även så mycket mixade känslor nu inför slutet. Kvällen var redan komma och vi sa hej då. Imorgon väntar en ny rolig dag!
 
 
 
Upp och ner med humöret!
 
 
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback