Fotboll, middag och bio

var det redan fredag. Det bästa är att jag knappt behöver jobba idag heller. Hela familjen plus mostern med man åkte för att titta på dottern fotbollsmatch. Mostern och hennes man stannar hos oss i några dagar. Dottern vann deras match. Vi åkte hem för att plaska lite i poolen innan kvällens middag ute på restaurang. Tog mig en lång dusch innan vi åkte ner till downtown. Alla var försenade förutom moster, manen, sonen och jag. De två andra familjerna tog evigheter på sig. Mamman och dottern var redan beräknade att bli sena för dottern hade en fotbollsmatch till på eftermiddagen. Jag fick mig ett glas vitt under tiden vi vänta. När väl alla var vid bordet beställde vi en massa tapas rätter. Jag testade allt möjligt. Jag smakade bl.a. på kanin, bläckfisk bläck och mussla. Mussla är något jag nog aldrig mer kommer att äta i mitt liv. Det var verkligen ingenting för mig. Till efterrätt gick vi över till grannbagariet. Jag mådde lite för gött efter allting. Min efterrätt var så sjukt mastig! Elena plockade upp mig fem minuter efter vi kom hem. Vi åkte iväg till Fred Meyers för lite godis till bion. Denna gången var det Savages. Jag hade inte så höga förväntningar om filmen. Vilket nog var bra för den överraskade mig på ett bra sätt. Tyler är så sjukt snygg att det gjorde halva filmen! Hem för att sova, imorgon väntar lite shopping!
 
 
 
God mat och gott sällskap!
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback