Hela världen på bio

Swimteam som gällde. Inget jag behövde eftersom det är tidigt på morgonen. Jag var så sjukt trött. Jag satt och lyssna på musik och blundade under deras simpass. Vi åkte hem och tog det allmänt lugnt. De gjorde sina sysslor. Vi spelade sen lite kort, basket och pingis. Höll oss sysselsatta på hemma plan. Vilket heller inte är något ovanligt. En annan får ju tjöta håll som en femåring i skallen på barnen för att hitta på något utanför hemma. Har börjat tjata om att åka till Rose garden på fredag. Nu är det bara att hålla tummarna. Vi har även bestämt att vi ska skriva en lista på saker och ting vi ska göra innan jag åker hem. Jag har bara åtta veckor kvar med dem. Vi åt mat och sen kom Elena. Vi drog ut för att ta en glass. Jag behövde lite tid ifrån huset/mitt rum och socker. Alltid lika härligt att få prata lite skit. Vi planerade även morgon dagen. Vi tänkte även dra en film på bion. Så blev det dock inte. Hela världen var där och skulle gå på bio. Jag har aldrig sett så mycket folk där under hela min tid här. Det var helt fullsmockat med folk. Vi bestämde oss för att åka hem och titta på Prison Break istället. Jag antar att vi är sjukt bortskämda med att få bra platser och inte alls mycket folk i biosalongen. Vi tittade på ett avsnitt av Prison Break och köpte Rodeobiljetter för morgondagen. Klockan hann redan bli över tolvslaget. Elena plockar upp mig klockan kvart över åtta imorgon. Inte många timmars denna natten heller.
 
 
 
Glass med ögonen i kors
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback