Twilight and Seattle!

Äntligen fredag! Så mycket jag har längtat. Däremot är det inte många helger kvar. Man vill både hem, på semester och stanna. Hur nu det går ihop. Trött som satans eftersom jag enbart fick fyra timmars sömn. Swimteam som gällde. Mer än så var det inte denna dagen. Jag umgicks lite med sonen innan han hjälpte pappan med att måla poolhusets dörrar. Jag satt och slösa tid genom att titta på How I met your mother. När klockan började närma sig fyra packade jag inför helgen i Seattle. Hoppade in i duschen så man var fräsch och fin. Elena kom och plockade upp mig. Två trötta brudar började sin resa till Seattle. Vi stannade i St. Helens och köpte lite kaffe och kaka. Två heta godingar jobbade där. Han var för snäller och jag fick mig världens smile och två kakor istället för en. Han tyckte jag skulle smaka på den andra, haha. När vi ända var i St. Helens drog vi förbi de olika huset de användt i Twilight filmerna. Såg Bellas hus, en restaurang, korsningen där han räddade henne på motorcyklen, balklänningsbutiken och butiken där klänningarna kom ifrån. 
 
 
 
 
 
Vet inte vad klockan var när vi var framme hos Sina. Det var säkert runt klockan nio tiden. Vi satt för de mesta och tjöta på Sinas rum. Käkade lite kvällsmat och avslutade med att titta på youtube klipp. Sina gick och la sig före oss. Hon hade lektion imorgon. Elena och jag kunde inte riktigt sova så vi låg uppe halva kvällen och snacka. Vi pratade mesta dels språk. Jag fick lära mig ett korrekt sch-ljud på tyska och jag försökte lära Elena det svenska sch-ljudet. Det var inte det lättaste men roligt hade vi.
 
 
 
Downtown tomorrow!
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback