Abraham Lincoln

Historia gör mig så himla nyfiken. Mer om det i mitt liv kommer det att komma. Ingenting ni behöver förstå just nu. Ska klura lite på saker och ting. Vi var inte de piggaste dagen efter. Det blev en sen kväll och grisen väckte mig tidigt. Vi lagade värsta brunchen mer eller mindre. Det var eftermiddagen. Tanken var att vi skulle dra en tidig bio och sen dra på strippklubb. Som sagt blir det aldrig som man planerar. Vi var så sega att vi låg på soffan och tittade på mtv music mix. Jag har glömt av hur mycket jag tycker om att titta på musikvideor. Var och en somnade till lite då och då. Vi kom fram till att strippklubben får nog vänta. Det kan vara roligare när jag går i mina vanliga skor också. Vill inte dra till min någon uppmärksamhet, haha. Det blev en middag på panda express innan bion. Filmen vi såg var Abraham Lincoln the vampire hunter. Riktigt bra film med grymma slowmotion scener. Filmen tilltalade mig väldigt mycket. Såklart tittade vi på den i 3D, fast det hade väl nästan kvittat. Hem för att slå rövan på soffan igen. Fille somnde på direkt så Elena och jag passade på att titta på lite mer Lincoln. D.v.s. Lincoln Burrows i Prison Break. Jag blir lika skogstokig varje gång jag ser den mannen, Dominic Purcell. När ögonen blev för trötta runt tre gick vi och la oss. Somnade dock inte förän runt klockan fyra för att vi låg och lyssna på musik och snacka. 
 
 
 
 
 
Girls weekend innehåller allt!
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback