Cheesecake & Madagaskar

Startade dagen segt. Jag gjorde inte så mycket innan jag åkte iväg för att plocka upp dottern. Hon slutade en halvtimme tidigare för att hon ska till tandregleringen. Hon fick delar av sin tandställning. Hon fick metallgrejer runt sexårständerna. Efteråt fick vi skutta iväg till sporaffären. Hon har Lacrosse turnering imorgon och behövde ett nytt munskydd. Ett munskydd för tandställning. När vi kom hem bestämde vi för att äta ute och se en bio. Sonen ville åka till Cheesecake factory. De matade djuren och vi åkte. Under tiden lyckades de bli osams. Sonen betedde sig dumt mot dottern och de hela sluta med att hon börjde gråta. Det verkade inte bli så rolig middag och bionplanerna började gå mer och mer upp i rök. Jag fick ordning på det hela och när vi ätit halvvägs prata de igen och allt var bra. Det var inga roliga första tjugo minuter men resten av middagen blev bra. Vi åt och mumsa både middag och efterrätt. Jag tog mig en cheesecake, sonen en strawberry shortcake och dottern en hotfudge sunday.

Mätta och belåtna skyndade vi oss till bion. Vi hann precis och som tur var det inte fullt. Filmen startade precis när vi satte oss ner. Vi såg på Madagascar 3. Den var riktigt roligt och vi alla tre satt och skratta ut högt i biosalongen. Trots att sonen sa att man aldrig skulle göra det för att det är pinsamt. Vi skrattade däremot inte högre än tjejen tre rader ner gjorde. Hon skratta som en häst och det ekade i hela salongen. Lite så man ville trycka popcorn i munnen på henne för hon skrattat åt totalt allt. När vi kom hem hoppade de i säng och Elena kom hit. Vi tittade på Prison break tills klockan blev alldeles för mycket.









Myselimys med de nära och kära!








malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback