Midsommarafton

Sovmorgon för mig del. Dottern skulle inte till sin swimteam men sonen skulle. Det värsta var att när vi kom dit var inte hans tränare där. Han var på en tävling någon annanstans. Sonen hade därmed inte träning. Tur var det för jag glömde Harry och surfplattan hade inget batteri kvar. Jag hade varit bra uttråkad då jag inte får titta på sonen när han simmar. När jag kom hem blev det ett skypesamtal med syrran. Hon gick och la sig och jag flyttade mig till soffan. Det blev lite how I met your mother tittande. Att jag alltid ska bli så beroende. Har jag avsnitt måste jag titta tills det inte finns några kvar. Jag kan stå emot men varför ska jag när jag har all tid till att göra det. Dottern sprang upp och sa hej då till mig innan pappan och hon åkte till OS uttagningen. De ska titta på löpning och allt det dära uttagningen till OS i London. Jag blev rastlöst efter ett tag och började baka hallongrottor. Fördrev tiden med familjen medan jag väntade på samtal från Fille. Samtalet kom dock aldrig. Jag åt en god middag med de familjemedlemar som var kvar. Vi hyrde en jättebra film, The shawshank redemption. Ingen film jag vanligtvis tittar på men som jag ändå gillar att se. En sån film man inte tänker på att det är film. Det känns som verklighet och man lever i filmen. 
 
 
 
God efterrätt med en kanon film och sällskap
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback