Nytt Fille hus

Tog en sovmorgon som alltid. Det är skönt att vara ledig. Jag skypade med mamma och syrran. Inget ovanligt för min del på morgonen. Vad skulle jag göra utan skype? Vara ute mer är nog svaret på det. Jag drog strax innan ett hem till Fille. Som numera har flyttat till ett mosterhus. Super amerikanskt, jätte hus. Det är jättestort och vackert. Överdrivet med stora ytor och badrum. Vi hängde lite hos henne innan vi drog till Bridgeport för att äta lite middag och efterrätt. Supersugen på pizza och glass. Så blev fallet och vi åt ute i solen och gotta oss. På vägen hem stannade vi till i Lake Oswego och tittade. Tillbaka hem till Fille för att titta på lite tv. Jag åkte hem för att mata mina djur och vila ankeln som värkte värre än vanligt. Det värsta var att jag kom hem till ett strömlöst hem. Garageporten funka inte och jag fick springa som en gris in för att stänga av alarmet. Som att ankeln inte värkte innan. Låg på soffan och sura över att ingenting fungerade. Jag kunde inte riktigt förstå varför det var strömavbrott. Det var kanonväder och hade varit det hela dagen. Som tur kom strömen tillbaka efter cirka tjugominuter efter jag hade kommit hem. Jag satte mig framför tvn och datorn. Jag tog tag i mitt bloggande.
 
 
 
 
 
 
Amerikansk, svensk vardag
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback