Skype och Stallmiddag

Mardrömsnatten, smärtorna var olidliga och jag vakna till flera gånger. Klockan sex började hunden skälla som en hel idiot. Jag låg i sängen arg som ett bi. Jag försökte somna om för att få lite sömn. Före klockan tio idag skulle dörrarna till poolhuset. Min tanke var att ställa klockan på åtta och ta på mig kläder. Min tanke var att de började jobba då och jag ville ha kläder på mig när jag öppna dörren. Så fel man kan ha. Klockan tjugo över sju ringde det på dörren. Båda hundarna löpte amok och väckte även grisen. Grisen började skrika som en stucken gris. Dörrleverantören trodde säkert att jag hade ett zoo som löpte amok där inne. Jag gick tillbaka till sängen efter att ha slängt ut alla djur i trädgården. Sandra ringde upp på skype. Vi hade bestämt att snacka. Tiden bara flög iväg. Vi snacka i två och halv timme. Klockan var redan halv fyra. Jag fick göra mig i ordning för en timme senare kom Elena. Vi hängde hos mig ett tag innan vi åkte till McMenamins vid Cornelius pass. Nu kan vi bocka av det från listan. Det var supermysigt där och maten vad god. Tråkigt att Fille inte kunde hänga med för det var verkligen inget man ville missa. Stället var stort och vi får hoppas att vi hinner att åka dit igen. Vi stannade på Fred Meyers för att köpa lite godis till Prison Break. 
 
 
 
Njuta av stunden som är
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback