Slapp dag och blåsa för grisen

Skjutsade iväg tjejerna till skolan. Plockade upp sonen på vägen hem. Han skickade redan sms igår och frågade när jag skulle hämta honom. Vilket han redan visste, så antar att han sakna mig lite. Han spela lite xbox och jag satt framför datorn innan det var lunch. Vi ichata lite med föräldrarna innan vi skulle åka iväg till gymmet. Såklart ska grisen två sekunder innan vi skulle släppa ut honom för att åka pissa på vardagsrums mattan. Som tur var städerskan där så vi fixade med handdukar och hon städade resten. Hon var en räddare i nöden. Sonen blev dock tre minuter sen till sin tränare till gymmet. Jag tog mig en lunch/fika på ett starbucks i närheten av gymmet medan han tränade. Det sitter aldrig fel med lite Starbucks. När han var klar åkte vi och handla lite mat. Plockade upp tjejerna från skolan och hem för att dega. Tjejerna skulle iväg till ett skolparty. Det var bara sonen och jag. Vi grillade hamburgare och tog det allmänt lugnt. Han spelade xbox och jag tittade på How I met your mother.



Pig on my nervs!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback